Disme
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Monster | Eunhae | K-16 | short oneshot

Siirry alas

Monster | Eunhae | K-16 | short oneshot Empty Monster | Eunhae | K-16 | short oneshot

Viesti  wexi Ke Heinä 11, 2012 3:36 pm

Nimi : Monster
Kirjoittaja : wexi

Ikäraja : K-16
Varoitukset : Murha, verta
Tyylilaji : Deathfic, angst

Paritus : Eunhae (Eunhyuk x Donghae)
Henkilöt : Super Junior
Osat : oneshot
Tekijänoikeudet : En omista henkilöitä mutta omistan tarinan.

Yhteenveto : Donghaen huoli yhteisestä tulevaisuudesta Eunhyukin kanssa ajaa hänet epätoivoisiin tekoihin.

A/N : Halusin kirjottaa lyhyen oneshotin, kun pääsin kotiin muutaman yön reissusta ja halusin vaan kirjottaa jotain mutta en päässy sisään toisiin keskeneräsiin ficceihini. Päätin sitten kirjottaa ekan päähän pälkähtävän idean ja keskittyä jatkoficceihini jälleen vaikka huomenna.

. : ~*~ : .

Monster | Eunhae | K-16 | short oneshot Monste11

Big Bang - Monster

. : ~*~ : .

. : ~*~ : .

MONSTER

. : ~* Donghae's PoV *~ : .

Kasvosi... Ne näyttävät niin levollisilta noin. Ehkä tämä oli jotain, joka olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten.
Silmäsi... Jopa noin, liikkumattomana, katsoit vain minua. Sinun kuuluisikin.
Istuin vatsallesi hajareisin jättäen sinut jalkojeni väliin. Silitin poskeasi, joka oli vielä normaaliakin kalpeampi. Ihosi tuntui hieman kylmältä.

"Hyukkie... Voihki minulle, baby."

Silmäsi... Ne liikahtavat värähtäen hieman sivulle alkaen kuin itsestään kääntyä ylöspäin ja iirikset karkasivat luomiesi sisään. Näytit kauniimmalta, kun silmissäsi oli ne tummat pisarat. Nyt näen vain valkuaisen.
Kosken sormellani silmäsi valkuaiseen ja yritän pyörittää silmäsi takaisin oikein päin.

"Hyukkie, katso minua."

Kasvoillesi valuu verinen kyynel silmäkulmastasi, minkä päättelen merkiksi siitä, että painoin liian lujasti.
Huulesi ovat niin tummanpunaiset, että en usko sen olevan edes todellista. Keskeltä alahuultasi kulkee pitkä poikittainen viilto, josta on vuotanut verta leuallesi ja siitä kaulallesi ja vaaleiden hiustesi sekaan.

"Suutele minua, rakas."

Kaulasi on kurjan näköinen. Kadun ehkä hieman sitä, että koskin sinuun siten. En halunnut satuttaa sinua. Se vain... tapahtui.
Kuljetan sormeani sinivioleteilla jäljillä, jotka myötäilevät sormieni muotoa. Kuvio, joka verenpurkaumista muodostuu, muistuttaa itse asiassa hieman kyyhkystä. Sinivioletti kyyhky halaa kaulaasi hellästi kuunnellen hengitystäsi.

"Hengität vain minulle, eikö?"

Limitän sormeni sinun omiesi kanssa. Ne sopivat edelleen täydellisesti toisiinsa. Tunnen lämpimän nesteen tahrivan ranteitani, kun ne koskevat sinun ranteisiisi. Ne vuotavat yhä. En ollut ihan varma, kumman suuntaisesti olisi pitänyt viiltää, joten viilsin kumpaankin suuntaan, pystyyn ja poikittain. Punaisina hohtavat jäljet muodostavat ristit ranteisiisi. Sinut on siunattu. Jumala rakastaa sinua yhtä paljon kuin minäkin.

"Sydämesi lyö vain minulle, tiedäthän sen?"

Kun laskeudun suutelemaan huuliasi, tiedän valkoisen t-paitani sotkeutuvan vereesi jälleen. Olisin voinut kaivaa luodin rintakehästäsi mutta silloin kaikki olisi turhaa. Sinähän olet aina rakastanut kaikkia koruesineitä. Kaikkein kaunein koru, kaiverrettu valkokultainen luoti, on syvällä sisälläsi. Kukaan ei ota sitä sinulta, ei koskaan. Muiden ei tarvitse nähdä sitä, riittää, että sinä tunnet sen.

"Olisiko vihkisormus ollut myös kaunis?"

Silitän kehoasi hellästi. Niin kaunis, niin hauras.
Tunnen edelleen, kuinka kylkiluusi painuvat sisääsi liikaakin. Se oli toinen asia, jota hieman kaduin. Ei ollut mitään syytä lyödä sinua. Ainakaan pöytälampulla. Kuulostit siltä, kuin sinuun olisi sattunut. En pitänyt siitä äänestä. Halusin ottaa sen kaiken kivun puolestasi.

"Äänesi oli olemassa vain, jotta voisit sanoa rakastavasi minua."

Painan hitaasti pääni rintakehääsi vasten ja laskeudun varoen makaamaan päällesi vieden yhteen liitetyt kätemme pääni alle tyynykseni.
Suljen silmäni hitaasti hengittäen syvään.
Vaikka kuluisi päiviä, mikään ei muuttuisi. Minä ehkä kuolisin.
Ehkä vuosien päästä, joku löytäisi meidät.
Mitä luulet, pitäisikö se joku sinua yhtä kauniina, kuin minä olen aina pitänyt?
Huokaan syvään tuntien rauhan sisälläni.

Kenties...
… jos et olisi pettänyt minua...
… olisimme voineet elää yhdessä.

Mutta nyt...
… en voinut ottaa sitä riskiä...
… että joku erottaisi meidät.

Olisin halunnut Taivaaseen...
… mutta olen valmis luopumaan siitä...
… jos sinä olet välttämättä valinnut Helvetin tien.

Ja siksi...
… tahrasin puhtauteni...
… ollakseni sinun arvoisesi...
… sinun tasollasi...
… sinun luonasi.

Ikuisesti.

Eunhyuk... oli väärin väittää, että se Siwon, jota sinä halasit, oli muka serkkusi.
wexi
wexi
Admin

Viestien lukumäärä : 39
Join date : 06.07.2012
Paikkakunta : Seoulu

https://disme.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa